Години роботи:

Київстар (067) 509 16 70
МТС (050) 315 32 11
klinikacelitel@gmail.comE-mail:

Відділення гінекології клініки "Цілитель"

відділення гінекології Київ, Оболонь, клініка Цілитель

Здоров'я жінки - це запорука здоров'я нашого майбутнього.

Завдання лікаря акушера - гінеколога - допомогти зберегти і примножити жіноче здоров'я, а в разі виникнення хвороби, надати своєчасну кваліфіковану медичну допомогу.

Діагностика, лікування та профілактика гінекологічних хвороб — одне з найважливіших напрямків роботи клініки "Цілитель" на Оболоні.

У нашій клініці Ви зможете пройти такі види діагностики гінекологічної патології:

• • консультація і огляд лікаря акушера - гінеколога
  • • кольпоскопія (огляд вагінальної частини шийки матки під мікроскопом сучасного обладнання, з проведенням діагностичних тестів)
  • • збір урогенітального матеріалу для мікроскопії і цитологічного дослідження
  • • прицільна петлевая біопсія шийки матки
  • • ультразвукове дослідження щитовидної залози, молочних залоз, органів малого таза.

Наші лікарі акушери - гінекологи клініки "Цілитель" на Оболоні володіють сучасними методиками лікування різних патологічних станів в гінекології:

• • лікування патології шийки матки (консервативна, радіохвильова терапія)
  • • лікування запальних і інфекційних захворювань в гінекології
  • • лікування ендокринних порушень в гінекології
  • • лікування патологічного клімаксу
  • • профілактика репродуктивного старіння

Милі жінки, огляд гінеколога необхідний як мінімум 1 раз на рік з профілактичною метою (в період менопаузи - 1 раз в два роки при відсутності скарг).

Крім того, своєчасне звернення до лікаря акушера - гінеколога за медичною допомогою при виникненні скарг - це запорука достовірної діагностики і успішного лікування з метою збереження Вашого жіночого здоров'я!

Лікарі - гінекологи клініки "Цілитель"

гінеколог Єрмакова А.І.

Лікар акушер-гінеколог Єрмакова Анжела Іванівна

Лікар акушер - гінеколог вищої кваліфікаційної категорії з досвідом роботи більше 20 років, гінеколог-ендокринолог, дитячий гінеколог, мамолог, УЗД - фахівець, фахівець лазерних технологій в гінекології.

Постійний учасник науково-практичних конференцій вітчизняного та міжнародного рівня, майстер-класів, тренінгів. Член Асоціації гінекологів - ендокринологів України.

Сторінка лікаря-гінеколога Єрмакової А.І >>>

лікар гінеколог Литвиченко І.В.

Лікар-гінеколог Литвиченко Інна Вадимівна

Лікар акушер-гінеколог, УЗД-фахівець.

Спеціалізація — загальна гінекологія. Це діагностика, лікування та профілактика патології шийки матки, запальних захворювань органів малого таза, лікування різних порушень гормонального статусу (порушення менструального циклу, ендометріоз, патологічний клімакс), сучасний підхід до діагностики та лікування інфекцій, що передаються статевим шляхом, індивідуальний підбір контрацепції, профілактичні огляди жінок .

Проведення ультразвукових досліджень органів малого таза, щитовидної залози, молочних залоз, кольпоскопії, радіохвильової терапії.

Сторінка лікаря-гінеколога Литвиченко І.В. >>>

лікар гінеколог Малиновська Н.В.

Лікар-гінеколог Малиновська Неля Володимирівна

Лікар-гінеколог, УЗД-фахівець.

Спеціалізація — загальна гінекологія. Спеціалізується на профілактиці , виявленні ранніх ознак патологічних процесів та лікуванні захворювань шийки матки, запалень жіночих статевих органів. Проводить терапію порушень з боку ендокринної системи, які негативно впливають на стан статевої системи.

Сторінка лікаря-гінеколога Малиновської Н.В >>>

Залиште, будь ласка, ваш відгук про відвідини лікаря-гінеколога: